Liberałowie Liberałowie
239
BLOG

Czy karać za homofobię? Instytut Wykrywania Pedałów

Liberałowie Liberałowie Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Do Panów z samochodu o rejestracji W0-MISES i oklejonym logiem Instytutu Misesa

Wczoraj idę sobie ulicą na Saskiej Kępie a tu ktoś się wydarł "pedał". Patrzę dookoła gdzie tu jakiś pedał, myślałem że ci ludzie swoich ziomków wołali. No ale nikogo poza mną na tym rogu ulicy nie było. Wielce zdziwiony dopiero po dłuższym myśleniu doszedłem że może ludziom z tego samochodu o rejestracji W0-Mises chodziło o ciemnoróżową bluzę dresową adidasa.

Sorry ziomy ale w życiu bym nie wpadł że noszenie różowej bluzy dresowej to znak pedalstwa. To trzeba chyba przyjechać do Warszawy żeby się przekonać. Poza wami podobnie sądziło jedynie 9-cioletnie dziecko z Pragi, bo łażę w tej bluzie od dresu po Brzeskiej, Ząbkowskiej i równie mało tolerancyjnych okolicach.

W ogóle przez was przemawia też jakaś homofobia zdaje się. Akurat wtedy myślałem żeby zakończyć homofobię w Polsce i zrobić kampanię na rzecz karania za wypowiedzi homofobiczne. Karać po to by stygmatyzować takie akcje jak te wasza, bo sądzę że one nie są liberalne i przynoszą szkodę, zniesławienie drugiej stronie, naruszając jej cześć. Jakbym był gejem i nosił różowe ciuchy by podobać się innym facetom, a przecież część ludzi tak się ubiera, to by mi było chyba przykro.

Myślę że ze swoją mizogenicznością powinniście mieszkać gdzieś w okolicach tego dziecka z Ząbkowskiej, co to tak samo zawołało "pedał", brechtając się. Pytałem się potem kumpli czy ta oldschulowa bluza jest pedalska i jakoś mówili że by na to nie wpadli, podobnie jak i ja. Gratuluję więc wam, dyżurnym wykrywaczom gejów, czujności.

 

RasFufu

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości